dimecres, 5 d’octubre del 2011

mapa

demà tornaré a resumir la meua vida d'un any en quatre frases i evitaré les llàgrimes quan conte el plor i la por. no ne tindré, llàgrimes per a d'açò, perquè hi ha desamors que duren el que dura una copa de vi i hi ha hagut moltes més finestres després de la finestra d'hospital. 
no esperaré conhort, perquè no el necessitaré, i riuré més que hui, i no recordaré l'ahir de fugida i mans buides. 
escoltaré també les seues quatre frases que resumisquen l'any separades, i escoltaré que se'n va a una altra metròpoli, lluny del poble i de la vall.
demà escriurem, damunt de la taula de l'antiga cafeteria, les nostres coordenades del viure. ens situarem en el mapa, per sort una altra vegada el mateix per a les dues.

7 comentaris:

  1. "hi ha desamors que duren el que dura una copa de vi": que bo, n'hi ha que s'ho mereixen.

    ResponElimina
  2. esperem que el vi siga bo, i no d'eixos "cabuts" que et deixen una ressaca fotuda
    ;)

    ResponElimina
  3. A mi també m'agradat la frase dels desamors i la copa de vi. El que passa, no oblidar, que al igual que el vi, hi ha desamors que se'n munten al cap i et fan passar una mala estona. I una mala ressaca, com diu M'agrada :)

    ResponElimina
  4. "Demà tornaré a resumir la meua vida d'un any en quatre frases i evitaré les llàgrimes quan conte el plor i la por. no ne tindré, llàgrimes per a d'açò, perquè hi ha desamors que duren el que dura una copa de vi"-> Per a mi aquest fragment ho resumeix tot, i em trasllada ahistòries similars
    Fa temps que et llegueixc, però ha estat difícil comentar-te
    Siga com siga ara aprofite l'oportunitat per saludar-te i també donar-te ànims cap al futur, i no tant cap al passat
    Salut!

    ResponElimina
  5. clar, clar, una pot triar que el vi siga bo i el desamor, diríem, que si no ha sigut realment desamor, eixos no es munten al cap ;)

    cinderella, m'alegre que hui o (ahir) no t'haja estat difícil! jo també t'he llegit! moltes gràcies pels ànims! ens llegim!

    ResponElimina
  6. Com diu M'agrada, almenys que el vi sigui bo i no ens deixi el cap com un timbal! :-) M'ha encantat la frase de la copa de vi :-)

    ResponElimina