dissabte, 12 de gener del 2013

Holanda està tant lluny

trobe a faltar alguna cosa de la meua vida anterior però no sé exactament què. em sembla que viatjaré lluny  d'ací poc si aquesta insatisfacció continua buidant-me els dies. dic que no sé què i que no sé quan i mire el rellotge i no vull parlar del futur: veig com ens van buidant les converses i les busques fan el soroll d'alguna cosa moribunda.
però els que parlen amb mi no ho senten i em queixe a Bekir i em contesta que la porta de la seua habitació sempre està oberta. i imagine que torne al poble que està sota el nivell del mar, amb les seues clòtxines i els hòmens amb arracades de vaixells d'or i que tornem a riure perquè jo no he trobat my dutch adventure.

però sí que la trobí i malgrat tot el que no vaig viure, trobe a faltar eixa aventura, el fet de l'aventura de la meua vida anterior que vaig trobar-me. 
i sembla que està tant lluny Holanda i jo tant lluny de mi a Holanda.


1 comentari:

  1. Estic de canvis i perduda des de fa unes setmanes, però sempre és un plaer rellegir-vos i trobar-te en aquestes entrades teues (tan draàtiques i intenses sempre).
    Estic segura q vas tenir 'dutch adventure'. No es pot anar fora i renunciar de l'aventura. Aci, tot tan igual com sempre, tenim una calma que desconcerta (i una merda, la de la política, que ens reglota)però ja ho deus saber...

    Salutacions!!

    ResponElimina